Menší prsa nejsou vždy "Áčka" aneb rychloplastika!

21.04.2011 20:27

Kolikrát už jsem slyšela větu „Mám malý prsa, tak musím mít Áčka“! Málokterá žena však doopravdy Áčka má! Věřte mi, nemusíte platit tisíce za plastické operace. Stačí vzít do ruky krejčovský metr, správně se změřit a koupit si SPRÁVNOU PODPRSENKU! Jak už jsem říkala, správná podprsenka dělá divy. Myslím, že následující fotografie mluví sama za sebe:

 

Máme zde první odvážnou slečnu, která se nechala od Správné podprsenky také vyfotit. U první podprsenky byla bohužel ustřižená cedulka, obvod jsme však změřily a měl volně položený 75cm, natažený něco přes 85cm. Takže to tipuji někde mezi 75-80A. Samozřejmě na takto drobnou slečnu je to úplně špatná velikost.  Košíčky hodně odstávaly, obvod vyjížděl nahoru a prsa zde vlastně vůbec nic nedrželo a tak se rozutekly všude možně, jen nebyly tam, kde by být měly.

Takže jsme vzaly metr, prsa jsme přeměřily (návod zde) a podle tabulky (zde) nám vyšla velikost 60C - míry pod prsy 66cm, přes prsa 76cm. Jelikož jsme však kupovaly podprsenku v Marks and Spencer, kde jsou většinou podprsenky šité menší, vzaly jsme velikost 60D. No a podívejte, jak krásně sedí! Podprsenku jsme hezky oblékly (návod zde), prsa upravily a po necelé půl minutě bylo po plastice ;)

 

  

Nová podprsenka krásně sedí, jak vidíme na obrázku výše, obvod je konečně v místech, kde by být měl, nikam se neposouvá, hezky drží. Kostice končí až za prsem, prsa jsou v podprsence upravená, košíčky neodstávají. Jelikož jsou nyní prsa držena hlavně obvodem, tak, jak by to mělo být, prsa neutíkají ani bokem ani spodem košíčků podprsenky. Díky tomu se nám vytvořily ňadra dmoucí ;) 

  

Zde je názorný příklad špatné velikosti podprsenky.  Košíčky nedoléhají na prso, odstávají. Když odtáhneme zapínání podprsenky od těla, zjistíme, že by se nám tam vešla ještě i kamarádka. Podprsenka zde absolutně neplní svůj účel, jelikož má příliš velký obvod, který se posouvá nahoru a rozhodně tedy nepodporuje prsa. Košíčky zde dokonce vypadají velké, jelikož jsou nevyplněné a odstávají. Na vině je však především velký obvod. 

  

V tomto případě jsme zmenšily obvod podprsenky o celých 20cm! Jak je vidět z obrázku, košíček je zhruba stejně velký, ale obvod je podstatně kratší (podprsenka je jiná, než na fotografiích výše, je však úplně stejně velká, velikost 60D). U staré podprsenky nenatažený obvod měřil 75cm, natažený něco málo přes 85cm. Zde máme novou podprsenku velikosti 60D, obvod měřený volně má 55cm, po natažení 65cm. Trocha matematiky, ale jak už je na první pohled jasné, jelikož jsme naměřily pod prsy 66cm, se správnou podprsenkou se na tuto hodnotu dostaneme. Pokud si však koupíte obvod větší, podprsenka vám nikdy nebude správně sedět. 

Zlaté pravidlo u obvodu tedy je, že by měl mít v nataženém stavu zhruba stejně cm, jako si naměříte pod prsy. 

Zkuste také naší zázračnou rychloplastiku a i vy můžete objevit, že vlastně prsa máte!

Diskusní téma: Menší prsa nejsou vždy "Áčka" aneb rychloplastika!

Velikost

Aneta | 23.12.2011

Dobrý den, nějak se mi nechce věřit, že by vyráběli velikost 6OB, jak máte napsáno v tabullce a v kaalkulátoru. Nejmenší, co sem kdy viděla bylo 65A...Když mám obvod pod prsy 64 cm a přes prsa 75 cm, jaká to je velikost ? děkuju :)

Re: Velikost

Andrea | 24.02.2012

no ja by som ti odporucila velkost 60C, mozno aj 60D...skus si odmerat obvod cez prsia pri predklone, tak zistis ci mas "skryty" objem...take velkosti najdes u Marks and Spencer, s tym ze tam by ti mozno bol dobry aj obvod 65, pretoze siju velmi uzke obvody (mam od nich 2 podprsenky velkosti 60DD, jedna z nich sa ani neda natiahnut na 60 cm, druha ma pri natiahnuti 62 cm, a kosicky su trochu mensie)...
ale takto cez internet je tazke povedat aku velkost mas, proste zajdi do M&S a skusaj skusaj skusaj ;)

:)

skyppi | 15.07.2011

no už se taky těším, až zajdu do M&S!! vždycky jsem si říkala, že tam mají to číslování divné, že si tam nic nekoupím :D ale zkusím a uvidíme :)

ano

Brigitte | 15.06.2011

Dobrý den,

patřila jsem mezi ty, které s domnívaly, že mají malá prsa, jenž se mají oblékat do 75 A. Dlekalkulačky mi vyšlo 70 D. Nyní jsem si zkusila 70 C a D podprsenky a nestačila jsem se divit, v C my šly všechny a některé i v D. Navíc jsem zjistila, že mám najednou i prsa a nemalá a ani jsem neměla push-up podprsenky. Všechny 75 A letěly do koše a nakupuji pomalu nový arzenál podprsenek 70 C a D. Bylo i vtipné, že mi kamarádka nevěřila, že bych při mých prsech mohla mít košíček D a když jsm jí to ukázala, hleděla s otevřenými ústy. Děkuju za otevření očí!

z Áček Déčka?

Adie | 13.12.2011

Dobrý den, taky nosím podprsenky velikosti 75A.... při dosazení do kalkulačky, podobně jako u vás, 65D... Přeměřovala jsem se asi 50 krát, prostě mi to přijde jednoduše jako blbost. :DD Prsa nemám skoro žádná takže... No nic, chci se jen zeptat, kde teď nakupujete podprsenky, nechci přijít třeba do H&M a zjistit, že je mi podprsenka velká, děsí mě jak asi může vypadat košíček D, jestliže se občas děsím jak jsou velké košíčky B, víte co myslím :D

Re: z Áček Déčka?

Martina | 21.12.2011

Zkuste Markse a Spencera, tam teď mívají i tuhle vaši (i mojí ;-)) velikost. Hledejte 30D. Blbost to není, vždyť se podívejte na obrázek tady k článku, kde se porovnávají dvě podprsenky. Košíčky jsou stejně velké, jen ten obvod je kratší, takže prsa lépe podpírá. Velké vám může být i "áčko", třeba 90A - záleží na obvodu, písmenko udává jen relativní velikost košíčku k obvodu. Budete se možná divit, jak může být košíček D malý ;-)

M&S - obvod 60?

Olinka | 26.04.2011

Jaj, ve kterémpak obchodě jste to byly? Já vždycky viděla až od 30 (tj. 65) a to ještě tak po ty déčka maximálně. Bohužel, s mojí 30FF tam nemám šanci:-( Ale když jsem zjistila, že objednaná sedící podprsenka z Anglie je převedeno na evropské číslování 65H, valila jsem oči. To je teprv z bývalé 75C skok:-))

Re: M&S - obvod 60?

Správná podprsenka | 26.04.2011

Olinko, bohužel podprsenky jsou dovezené z M&S z Anglie.

Re: Re: M&S - obvod 60?

Olinka | 27.04.2011

Tak třeba českým zástupcům obchodu dojde, že naše ženské mají ty prsa úplně stejné jako Angličanky a dočkáme se rozšíření sortimentu;-)

Re: Re: Re: M&S - obvod 60?

kuře | 27.04.2011

Bojím se, že to bude trvat ještě hodně dlouho. Obvody 30 s košíčkem D nebo DD jsem u M&S zatím viděla jen ve výprodejích, kdy k nám vozí zbytky z Polska. Menší obvod a větší košíček je k sehnání asi opravdu pouze v Anglii. Jenže ty polské zbytky jim pak visí na stojanech několik týdnů, protože české ženy si jdou pro svou 75B a o nějakou 30D ve výprodeji ani okem nezavadí. Tak proč by objednávali něco, co se neprodává :-( I když budeme denně otravovat prodavačky, že chceme menší obvody, k ničemu to není, protože prodavačka v takto velkém obchodě nemůže mluvit do objednávky. Myslím, že u M&S funguje služba zasílání chybějící velikosti přímo do obchodu, ale má to ten háček, že funguje jen v rámci ČR, z Anglie nám opravdu nic nedovezou. Tak jedině je otravovat takhle a doufat, že se jeden kousek někde v republice najde ;-)

Re: Re: Re: Re: M&S - obvod 60?

Brigitte | 15.06.2011

Byla jsem ve spenceru a mají nejmenší objem 32..

Re: Re: Re: M&S - obvod 60?

Jana | 09.01.2012

Jsem bohužel skeptická. Když to nepochopili u délky nohavic a rukávů, proč by zrovna u podprsenek měli... :( Každopádně přeju hodně štěstí při shánění...

Re: M&S - obvod 60?

Andrea | 24.02.2012

co tak skusit Debenhams?? u nas tam maju od 32A do 42GG, tak predpokladam ze v Prahe by mohli mat aj viac velkosti ;)

65D = 60D ?!

kuře | 26.04.2011

Jsem jakási zmatená z těchto dvou velikostí, které se v textu objevují. "podprsenka je jiná, než na fotografiích výše, je však úplně stejně velká, velikost 65D" Vždyť 65D by měla mít o číslo větší košíček, než 60D...
Jinak by mě zajímalo, jestli ta 60D, která je na fotkách oblečená, je push-up nebo opravdu jen měkce vyztužená, protože rozdíl je to fakt znatelný.

Re: 65D = 60D ?!

Správná podprsenka | 26.04.2011

Omlouvám se za chybu v textu, již jsem to opravila. Ve všech případech se jednalo o podprsenku velikosti 60D.
Neřekla bych, že to je vyloženě push-up, ale ani jen měkce vyztužená. Byla taková něco mezi. Ale rozhodně tedy ne žádný molitan apod. Ta proužkovaná, co je potom na fotce dole, tak ta je jen měkce vyztužená. Velikost je však u všech stejná.

Škoda

Madietta | 25.04.2011

Už při čtení mě napadlo, že budou čtenáři reagovat přesně tak, jako ti dva (asi?) muži zde... že si prostě budou myslet, že slečna místo normální podprsenky dostala molitanovou push-upku, a budou se cítit podvedeni. Myslím, že efekt správné podprsenky by byl mnohem lépe vidět na někom s většími rozměry hrudníku. ;-)

Re: Škoda

lola | 30.12.2011

no jo ale ja by jinak ukázali že i z malých prs se stanou velká?

Dík !!

Yvett | 25.04.2011

Musím moc poděkovat Správné podprsence ,díky ní mám konečně tu pravou podprsenku..Když jsem si jí poprvé oblékla přišla jsem si jako po plastické operaci prsou :D Konečně mám nějaké prsa pomyslela jsem si :D a musím říct ,že se cítím mnohem lépe než dříve když moje podprsenka odstávala a celkově byla velká.
Takže děkuji moc Správná podprsenko !!

Dlouhodobe pusobeni rychloplastiky

Merunka | 23.04.2011

Spravnou podprsenku jsem si zacala kupovat asi pred rokem a protoze spravna podprsenka prsa podporuje a jen neschovava, zmensily se mi bolesti zad (a to nemam zadna velka prsa). Navic se ta hmota prsou tak nejak preskupila, nejspis protoze ji prestala spatna podprsenka stehovat do podpazi, ve vysledku je to znat, i kdyz se ta podprsenka sunda. A o tom, jak dobre to vypada pod oblecenim, se ani nezminuji:) Holky jdete do toho!

Damn cheat!

Celozmrd | 23.04.2011

To je zaklad toho podprsenkovani, clovek je v ocekavani z te nadhery co ma pred sebou a kdyz ji sunda tak jen nestaci zirat. Podprsenka je podvod a nevine chlapy jenom mate!!!

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek