Modelky Victoria's Secret

26.05.2011 17:11

Victoria's Secret je americký maloobchodní prodejce spodního prádla, oblečení a kosmetiky pro ženy. Je to značka známá pro svoje každoroční velké módní přehlídky a také katalogy, pro které vybírají jen top modelky. Je však opravdu Victoria's Secret tak luxusní značka, za kterou se stále považuje? Pojďme se společně podívat na fotky modelek Victoria's Secret, posuďte samy…

  

První fotografie. Totální katastrofa. Od takto vyhlášené značky bych čekala padnoucí prádlo a když už si tolik zakládají na modelkách, tak také padnoucí podprsenky pro své modelky. To se jim bohužel moc nedaří. Věřím, že práce ve Photoshopu byla v tomto případě obrovská, vzhledem k tomu, že košíček je naprosto miniaturní a jak vidíte na fotce (šipka A), kostice leží na prsní tkáni, velká část prsa zůstává venku z košíčku. Čára A naznačuje, v jakých místech by zhruba měla končit kostice podprsenky. Košíčky by v tom případě musely být o několik čísel větší. Jelikož jsou košíčky moc malé a obvod pravděpodobně větší, než by měl být, kostice podprsenky samozřejmě nedoléhá na hrudník (B). Toto je ukázkový příklad krytky na bradavky a podprsenky naprosto k ničemu.

Další fotografie, další pohroma. Košíčky jsou opět moc malé. Obligátní kostice zapíchnutá do prsa (A) a prso zboku přetékající z košíčku. Košíčky jsou tak malé, že se nepodařilo fotku dostatečně vyretušovat a je vidět, že košíček půli prso (viz. šipka). Kostice na hrudníku (B) opět odstává od těla. Takto tedy ne dámy! 

 

Do třetice všeho „dobrého“?? Opět, příliš malé košíčky podprsenky, prsa utíkají bokem (A) a kostice nám opět tlačí na prso. Díky malým košíčkům také nepřiléhá kostice podprsenky (B) na hrudník, odstává přímo hrůzostrašně. Díky této kombinaci s pravděpodobně malým obvodem, což není z fotografie poznat, prsa nejsou vůbec podporována obvodem podprsenky, který by měl tvořit její hlavní podpůrnou činnost. Váha prsou pak spočívá především na ramínkách podprsenky (C), která se zařezávají do kůže. Chudinky záda, nebolí?

Poslední fotografie. Obligátně malé košíčky, o několik velikostí. Opět! Prsa lezou bokem (A). Červená čára naznačuje, kde by zhruba měla končit kostice podprsenky. Sice je to vyretušované, ale je vidět stín končícího prsa právě před naznačenou čárou. Tedy mnohem dál, než momentálně modelce kostice leží. Špatně, špatně, špatně!

Naprosto katastrofální fotky, kterými se to na stránkách Victoria's Secret jen hemží. Jak na tuto značku nahlížíte vy? Berete podprsenky této značky jako luxus, nebo pouze málo parády za hodně peněz? 

Komentáře: Modelky Victoria's Secret

Victoria.....

coffee heaven | 27.05.2011

Já jsem si nějaké koupila v USA. Dají se tam vybrat i pěkné a padnoucí kousky, ale musí se hodně vybírat a umět vybírat. Myslím, že u modelek je to stejné, jako s podprsenkama "do postele" ... to co drží prsa v ideální pozici přes den - to se může večer vyměnit za něco ne až tak "stabilního" ....když to stejně za chvíli sundám :o)

Re: Victoria.....

Soňa | 30.06.2011

taky jsem byla ve Státech, ale do tohodle obchodu jsem ani nepáchla. Po různých nákupech jsem rezignovala na koupi podprsenky, všude měli nejměnší obvod 32 :-( A v obchodech a na ulicích jsem viděla štíhlé holky. Takže jsem se sama sebe ptala, co tedy nosí?!

Viktorka

Dahllie | 26.05.2011

Já ji neberu nijak, na mě velikosti nemají, z jejich tabulek jsem vyrosla už na základce, tedy dřív než jsem zjistila, že existují :-D

Přidat nový příspěvek