Číslování prsou podle mužů - ptali jsme se!

15.09.2011 11:15

Není to tak dávno, co se nám tu rozjela veliká diskuze o tom, jak vlastně muži číslují prsa. Znáte to: "tyyy jo, ta má super trojky"! Přitom, kdo se v číslování podprsenek trochu vyzná, tak ví, že taková prsa téměř nikdy neodpovídají třetí velikosti košíčků - tedy C. Tak podle čeho vlastně muži hodnotí prsa jako "jedničky, dvojky nebo trojky"? 

Většina žen toto prapodivné číslování nechápe a proto jsem šla přímo ke zdroji a ptala jsem se muže. Níže se můžete podívat na obrázky slavných osobností, které mi přiřadil k jednotlivým velikostem. 

Tak honem, zavolejte svého partnera, zda bude souhlasit :) Věřím, že k článku přibyde ještě také zajímavá diskuze!
 


Prsa jedničky (A) - SHAKIRA

 


Prsa dvojky (B) - Britney Spears

 


Prsa trojky (C) - Scarlett Johansson

 


Prsa čtyřky (D) - Tila Tequila

 


Prsa pětky (E) - Salma Hayek

 


Prsa šestky (F) - Tera Patrick

Diskusní téma: Číslování prsou podle mužů - ptali jsme se!

Názor přítele

Saxicola | 17.01.2012

Tak podle mého přítele existují velikosti jen tři:

1. Shimako - Šíleně Malý Kozy

2. ADR - Akorát Do Ruky

3. PVC - Pekelně Velký Cecky

No, dámy, nevím, jestli se mám smát nebo po něm něco hodit... :-D

skoky

Martina | 21.12.2011

Jsou mezi těmi velikostmi na obrázcích docela skoky (o obvodech teď ani nemluvím), "céčka" jsou o hodně větší, než "béčka". Bodejť by ne, když se tenhle "systém číslování" snaží nacpat celou škálu velikostí do čtyř :-(

prsa

Misa | 17.12.2011

počítala sem si tady jakou mam velikost. a mam 70D je to na 13 let akorát?

Re: prsa

Martina | 21.12.2011

To víš, že to je akorát :-) Vždycky to bude "akorát", protože je to prostě tvoje tělo a tvoje prsa a patří to k tobě :-) Najdi si tuhle velikost v obchodě, vyzkoušej a uvidíš, jak ti padne. Toho písmenka se nelekej, "déčka" nemusí být žádná veliká prsa, jak se všeobecně (a špatně) myslí. Nosit podprsenku ve správné velikosti je důležité, prsa ti pak vydrží dlouho pevná, i když třeba ještě porostou.

Můj přítel

Maruška | 21.09.2011

Nosím velikost 70H a můj přítel prostě nemohl nevidět, že mám velká prsa. Když jsem se ho ptala, jakou si myslí, že mám velikost tak mi řekl: "přece tu největší, Déčka" :D No takže můj muž si myslel, že podprsenky jsou jenom do D a nechápal, jak se do ní můžu vejít... :D

Re: Můj přítel

Piňa Colada | 21.09.2011

Tomu se vůbec nedivím, takhle to má spousta mužů. Myslí si, že "normální" prsa jsou jen do velikosti D, tedy čtyřky. Na nějaké číslo obvodu a další záležitosti vůbec neberou ohled. Prostě mrňavá prsa - jedničky (A), tak akorát prsa do ruky - dvojky (B), větší plná prsa - trojky (C), velká prsa - čtyřky (D). A dál nic. Docela by mě zajímalo, kde se tenhleten názor v mužích bere...

Re: Re: Můj přítel

Martina | 21.12.2011

To je začarovaný kruh, sami výrobci podprsenek propagují prádlo slogany jako "D+ sizes, bras for big breasts". Samozřejmě, že tím nemyslí třeba 30F.

velikost

Piňa Colada | 18.09.2011

Už jsem to sem jednou psala, ale nezobrazilo se to. Tak podruhé :-) Mám na tohle téma docela legrační příhodu. Nedávno jsem po delší době potkala bývalého přítele. Když mě uviděl, hned se mě s očima pomalu navrch hlavy ptal: Nemáš náhodou nějaký větší prsa? Vždycky jsi měla trojky, teď už to jsou tak tři a půlky, možná čtyřky! :-D Začala jsem se smát... Pro doplnění: Dřív jsem měla prsa narvaná v 80D, teď nosím 70I a je to prostě nesrovnatelné. Krásný příklad toho, co dokáže správná velikost prádla.

Re: velikost

Správná podprsenka | 19.09.2011

Haha to je vtipné, a ta změna velikostí teda super! Chválím :)

Re: Re: velikost

Piňa Colada | 21.09.2011

Děkuji :-) Sama nechápu, jak se mi prsa vůbec do košíčku D mohla vejít. Ale jelikož jsem dříve prádlo nakupovala u Vietnamců, jejichž číslování je velice nespolehlivé... Tak se tomu vlastně vůbec nedivím :-) Ale doteď si pamatuju, jak jsem řešila to, že jsem měla prsa pořád nějak dole - téměř na břiše. Utahovala jsem ramínka tak moc, že jsem pak jednu dobu měla na ramenou neustále rudé otlaky. A to i když jsem podprsenku zrovna na sobě neměla. Stydím se :-))

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek