Pan podprsenka?

18.05.2011 19:42

Právě jsem objevila toto video a musím se o něj s Vámi ihned podělit!

Pan "expert" na podrpsenky, který si říká Mr. Bra (pan podprsenka). Ve videu názorně ukazuje, jak vypadá správná podrpsenka a jak skvěle sedí!! Opravdový expert, který ví o čem mluví. No co, že prso leze bokem až hrůza! Já jsem Pan Podprsenka!

Video je v angličtine, rozumět však nemusíte, stačí se chvíli dívat... :D

Diskusní téma: Pan podprsenka?

obvody

Martina | 26.05.2011

Prsa jí lezou bokem, to je fakt. I se mi zdá, že ty střihy nejsou nic moc, že má prsa rozjetá do stran. Ale to, co říkal o těch obvodech, že je potřeba těsnější obvod a nejlépe široký (3 háčky), tak je snad v pořádku, ne? Ovšem je mi ten pán dost protivný tím, jak za každým slovem říká "OK".

7 a 9 minuta

seznam.mih | 24.05.2011

Zajímalo by mě, jestli jstet to zkoukli celý. Na sedmej a potom okolo 9 minutě měla na sobě ženská pěkné podprsenky. Zbytek ale byl opravdu odpad. Anglicky jsem dobře nerozumněla, ale bůh ví, co to tam vlastně vykládal. SI to video snad několikrát pustím :D

Ale to jeho comming Mr.Bra je vskutku trapný ..

Re: 7 a 9 minuta

Koca | 25.05.2011

Já teda nevím, ale i na té 9. minutě jí lezou prsa zboku..

Re: 7 a 9 minuta

Martina | 26.05.2011

Není to comming, ale "call me". "Říkejte mi pane Podprsenko" a posléze ještě "Zavolejte mi kdykoliv." Uf, to určitě.

...

Soňa | 24.05.2011

Hrůza!!

Prosim?

Miska Gezova | 18.05.2011

To mysli naozaj vazne? Ved to vyzera hrozne. Na zaciatku videa som myslela, ze ukazuje zly priklad a on to myslel smrtelne vazne! Pozrela som 5 minut a mala som dost. Potom som to preklikala ku koncu a tam ma zabil ten tanec s nejakymi umelymi prsiami. Ak si z tohto videa nechaju nejake zeny poradit, tak ich uprimne lutujem... Velmi zle...

..

Martina | 18.05.2011

Ty bláho, nejdřív sem si myslela, že vysvětluje jak vypadá špatná podprsenka, ale on to fakt myslí vážně!! Neskutečný

Přidat nový příspěvek