Proklatě viditelné podprsenky - jak je schovat?

30.06.2011 16:09

Venku je opravdu krásně, léto je v plném proudu. Nicméně od té doby, co se začalo oteplovat, se na internetu objevilo hned několik článků a spousta fotografií podprsenek vykukujících a naprosto nevhodných. Také já jsem pro vás nafotila hned několik žalostných fotografií.

Pojďme se tedy v tomto článku podívat na to, jak to vlastně udělat, aby nám ramínka pořád někde nekoukala (a někdy i celá podprsenka). Je několik možností milé dámy a slečny a opravdu nezruinují vaše peněženky, to mi věřte.

Než se dostaneme k boxerským tričkům a tílkům, která odhalují téměř celá záda, tedy k největším „hříchům“ žen, zaměříme se na šaty. Šaty a trička, kde jsou ramínka dostatečně tlustá, aby schovala ramínka podprsenky. Ale pouze v případě, že budete stát celý den na místě a ani se nepohnete. V opačném případě se může stát, že vám i tak začnou ramínka vykukovat. Řešením může být následující poutko na ramínka:

  

Toto poutko se dá zakoupit například na Lasenza.co.uk. Jednoduše s ním ramínko podprsenky připevníte k širšímu ramínku trička / topu / šatů. Ti zručnější si však mohou něco podobného sami vyrobit a přišít si poutka na šaty sami. Návod najdete zde.

Nyní se dostáváme do kategorie triček, která má ve skříni téměř každá z nás. Jedná se o boxerská tílka či další topy, které nejrůznějším způsobem odhalují záda a bez patřičné úpravy vám budou ramínka podprsenky vždy koukat - někdy ne jen ramínka!

 

U boxerských tílek je hned několik možností, jak ramínka ukrýt. Pokud vlastníte podprsenku s odepínacími ramínky, pak bude stačit, když si je na zádech překřížíte. Problém vyřešen J Další možností je podprsenka bez ramínek. Pokud však ani jednu z těchto podprsenek nevlastníte, nemusíte investovat do nového prádla. Stačí si pořídit sponu na sepnutí ramínek. Ta se prodává v různých barvách a v různých provedeních. Výsledek poté vypadá takto:

  

Tyto plastové spony na sepnutí ramínek seženete například na mimibazaru zde nebo zde.

Nebo již od 12,- Kč na Aukru (s poštovným 27,- Kč). 

Na aukru hledejte: spony na podprsenky, bra clips, apod.
Není to zase tak drahá investice, co říkáte? J

Na internetu se však dají sehnat kromě těchto plastových spon také spínací pásky, které by mohly být i pohodlnější než tyto plastové spony. Nehodí se však pod více vystřižená boxerská trička. 

 

Většinou vídám na ulicích pouze dívky a ženy, kterým lezou ramínka a podprsenky z tílek všude možně a proto jsem byla příjemně překvapená, když jsem na ulici narazila na tuto maminku. Paní měla u podprsenky překřížená ramínka a nikden nebylo nic vidět. Moc chválím!


Jsou samozřejmě další typy triček a topů. Trička či šaty, které nám odhalují celá záda, jedno rameno, nebo mají zavazování za krk. Řešením je tzv. multiway podprsenka, která může vypadat například takto:

Někdy se však ani podprsenka multiway nehodí a je třeba sáhnout po podprsence bez ramínek. Zvláště pak pokud máte tílko či šaty s tenkými ramínky nebo šaty korzetového střihu.

Spousta žen a dívek si myslí, že to není zase až takový hřích, pokud si pod šaty s tenkými ramínky vezmou klasickou podprsenku. Některé se dokonce snaží alespoň trochu sladit barvu podprsenky s barvou šatů. Ne vždy to však dopadne tak, jak by mělo:

 

Ani průhledná gelová ramínka v tomto případě nejsou řešení. Gelová ramínka jsou nevkusná a nevypadají vůbec dobře. Zejména, pokud se vám ještě zařezávají do ramenou a kůže, to pak opravdu budete za „hvězdu“. V tomto případě prosím opravdu jen podprsenka bez ramínek. Abyste však sehnala správně padnoucí podprsenku bez ramínek, budete si muset nejprve zjistit svoji správnou velikost. V případě, že bude obvod této podprsenky moc velký či volný, nikdy vám nebude správně sedět a prsa zkrátka neudrží. Na čem jiném by měla podprsenka, která nemá ramínka držet, než na pevném obvodu?

Než jsem sama sehnala padnoucí podprsenku bez ramínek, obešla jsem spoustu obchodů. Tehdy jsem ještě sháněla velikost 70DD (české 70E). V jednom obchodě, kde moji velikost neměli, mi paní prodavačka doporučila zkusit velikost 75D – tedy největší, kterou měli a ještě na mě koukala jako na hrozného exota, kde že jsem to jako vzala ty Dčka. Poté zjistila, že tuto velikost nemají v bezramínkové verzi a nabídla mi proto 80C. Košíček je přece stejně velký tak mi bude sedět! Ne, opravdu nemám zájem, otočila jsem se a odešla. Takže ještě jednou, zejména u bezramínkové podprsenky to chce pevný obvod, který vám prsa udrží!

Za sebe mohu doporučit podprsenku Wonderbra Ultimate strapless lace a z recenzí chválenou Ewa Michalak Strapless. 

 

Pod některé šaty či tílka s hlubokým výstřihem na zádech se však nehodí ani podprsenka bez ramínek. Tím byste zcela zkazily efekt takového modelu. Předem říkám, že již při nákupu byste měla myslet na to, jak se s takovým modelem vypořádáte. Pokud máte menší prsa a můžete si dovolit mít takové šaty i bez podprsenky, potom proč ne. Na trhu samozřejmě existují různé podprsenky „jen zepředu“ například různé silikonové podprsenky, nalepovací pásky, nebo tzv. Be Up podprsenka. O funkčnosti těchto podprsenek však trochu pochybuji. Na menší prsa by to nemuselo být špatné, ale nevím, jak by si tyto vynálezy poradily s většími ňadry. Proto doporučuji se nad každý podobným kouskem odhalujícím záda předem zamyslet a zkusit si odpovědět na to, jakým způsobem to vyřešíte s podprsenkou.

Věřím, že vám tento článek pomůže a jen doufám, že postupem času bude čím dál těžší najít na ulicích ženy a dívky s vykukujícími ramínky podprsenek. O zapínání podprsenky až na lopatkách raději nemluvím, to je běh na dlouhou trať a je třeba, aby si každá z nás zjistila svoji správnou velikost.

Podělte se s ostatními o vaše zkušenosti! Máte zkušenost s některou z výše uváděných podprsenek, spon na sepnutí ramínek nebo lepících pásků a poutek na ramínka? Napsat svůj názor můžete v diskuzi níže!

Diskusní téma: Proklatě viditelné podprsenky - jak je schovat?

KDE SE DÁ KOUPIT?

JESSIKA | 16.02.2012

Super článek, jdu do té spony je to super věc, už se na ni těšim..chtěla jsem se zeptat jestli někdo neví kde se dá koupit Wondebra bezramínková ale aspon 70c nebo spíš D oni všude mají 75 a to si myslím že mi bude padat protože jsem docela vychrtlá nebo jinou značku ale bezramínkovou v této velikosti prosím napište děkuji moc....

Re: KDE SE DÁ KOUPIT?

Leni | 21.02.2012

Zkus ebay, ale doporučuji si nejdřív zjistit správnou velikost.

spony na boxer trička

Dahllie | 09.07.2011

Narazila jsem na ně teď v Kauflandu. 30,- za 9 kusů. Jaká bude kvalita a výdrž nevím, ale za tu cenu proč to nezkusit ;-)

To jsou bezva pomůcky

Stanislava | 01.07.2011

Ani jsem nevěděla,že existují.

díky

Bára | 30.06.2011

Super článek, tu sponu si pořídím.Vůbec sem nevěděla,že něco takovýho existuje.

Podprsenka pod boxerská trička

Martina | 30.06.2011

Díky za hezký článek, přesně tohle mě na ulicích rozčiluje. O kolik lépe vypadají záda v boxerském tričku bez těch ramínek... v Tescu jsem viděla prodávat podprsenku, která měla zapínání vepředu a vzadu měla takové "téčko" a ramínka vystupovala z prostředku obvodu. Netuším, jak to může sedět, ale připadalo mi to jako dobré řešení, když taková trička někdo nosí častěji.
Jednou jsem viděla slečnu, která měla pod tím koukajícím ramínkem ještě na rameni tetování. Vrtalo mi hlavou, proč si ho tam vlastně nechala udělat, když ho ukazuje jen rozpůlené zařezávajícím se ramínkem :-(

Přidat nový příspěvek