Střihy podprsenek – kterým prsům budou sedět?

23.08.2011 11:41

Padl zde dotaz ohledně střihů podprsenek pro prsa daleko od sebe a jak u takových prsou vůbec vytvořit „žlábek“. Ženy, které mají prsa daleko od sebe se za každou cenu snaží dosáhnout „žlábku“ a ženy, které mají prsa u sebe a žlábek mají v každé podprsence, se ho naopak snaží zbavit. Jak tedy na to?


Prsa daleko od sebe:
Nejlepší volbou jsou podprsenky typu plunge. Tyto podprsenky mají nízký střed, to znamená, že kostice prsa neodděluje. Právě díky nízkému středu se takové podprsenky hodí zejména do výstřihu „v“. Podprsenky plunge mohou mít podobný efekt jako push-up podprsenky i přesto, že nemají žádné vycpávky. Podprsenka s nízkým středem posouvá prsa do výstřihu a docílíte tedy požadovaného žlábku. Hezkého efektu dosáhnete také podprsenkou s polovičním košíčkem, tzv. demi cup. Takové podprsenky mají částečně vykrojené košíčky. Oproti balkonetce nemá tato podprsenka tak vysoké kostice ve středu podprsenky.
Pokud máte menší prsa, žlábek bude opravdu těžké vytvořit. Pokud se vám nepodaří ho vytvořit ani díky plunge podprsence, zkuste podprsenku push-up. Doporučuji však tuto podprsenku nenosit každý den a nechat ji pouze na občasné nošení (proč? – čtěte článek zde). Důležitá je samozřejmě také správná velikost podprsenky! Že menší prsa nejsou vždy „Ačka“ jsme si ukázali v této proměně.

 


Prsa u sebe, která tvoří žlábek (ať chcete nebo ne):
Pokud máte prsa blízko u sebe a žlábek se vám tvoří v jakékoli podprsence, věřte, že by ženy z první skupiny ihned měnily. Ale samozřejmě ne každé ženě se žlábek líbí, natož pokud ho má pořád. Svého (ne)milovaného žlábku se můžete zbavit například pomocí podprsenek typu balconette, které mají vysoký střed a prsa oddělí. Některým ženám však mohou být tyto podprsenky nepohodlné právě z toho důvodu, že kostice nemají mezi prsy dostatek místa a mohou způsobovat otlaky.


Pokud se vám zdá, že nepatříte ani do jedné z výše zmiňovaných skupin, pak máte největší štěstí. Díky správně zvolenému střihu podprsenky můžete žlábek vytvořit nebo se ho naopak bez větších problémů zbavit. Jaké jsou na trhu střihy a typy podprsenek se můžete podívat zde!

 

Máte další rady, tipy nebo zkušenosti týkající se tohoto tématu? Podělte se o ně s ostatními v diskuzi níže!

Luxusnipradlo.cz

Diskusní téma: Střihy podprsenek – kterým prsům budou sedět?

Problém..

Markýýýtka | 17.09.2011

Dobrý den,mám problém a nevím jak ho řešit,ve svých 18 letech mám každé ňadro jinak velké.Je to velký rozdíl a dělá mi to problémy při běžném nošení.A při sportu nemohu nosit sprt.podprsenku,dost se za to stydím. Používám velikost podprsenky 34/75B,což podle vaší kalkulačky po změření je správná.Chci se zeptat,jestli nevíte co stím,(cviky ,lékař, vycpávky..atd,. )vpodstatě cokoliv,každou radu přivítám.Děkuji za odpověd.Markýýtka

plunge?

Martina | 24.08.2011

Tak nevím, prsa daleko od sebe mám, takže bych měla nosit plunge podprsenky, ale ty mi málokdy sedí. Je teda pravda, že celkově jsem neměla příležitost vyzkoušet moc podprsenek ve své velikosti, ale podprsenky střihu plunge jsou mi buď malé a půlí prsa, nebo naopak odstávají, když vezmu o číslo větší. Taky mi nesedí šikmý šev, který většinou mají - dělá mi špičatá prsa. Balkonetky a "demi-cup" mi většinou sedí líp, protože mívají širší kostice - ale zase to mám bez žlábku :-))

Re: plunge?

Správná podprsenka | 24.08.2011

Pokud prsa půlí, tak jsou malé košíčky. Odstávání často způsobují třeba tvarované podprsenky. Osobně mám velmi dobrou zkušenost s plunge podprsenkami od Curvy Kate, třeba Tempt me nebo Elegance. Košíčky mi taky u některých plunge podprsenek odstávají, byť ve správné velikost, ale u těchto ne ;)

jo žlábek...

Dahllie | 23.08.2011

já mám prsa velká a u sebe, vyšší střed mi mezi prsy vadí a sehnat plunge je skoro nemožné, protože v mojí velikosti (36J) se už moc nedělají. A to jsem si říkala, že se zjištěním velikosti a možností nakupovat přímo v Anglii budu mít konečně klid. :-D

Přidat nový příspěvek